9 Şubat 2011 Çarşamba

Selamlar

Blogger' ın istatistikleri sağolsun, ülke ülke nereden okunduğumu öğrenebiliyorum. Kim olduğunuzu, çocuklarınızı, hayatlarınızı, umutlarınızı, yaşadığınız zorlukları, beni neden okuduğunuzu bilmiyorum ama nereden olduğunuzu biliyorum :)))

Bunu bilmek beni hem mutlu ediyor hem de haber verme ihtiyacı hissediyorum size :)

Amerika, Kanada, Şili, Brezilya, İzlanda, Rusya, Özbekistan, Japonya, Avusturalya, Endonezya, Birleşik Arap Emirlikleri, Azarbaycan, Gürcistan, Bulgaristan, Yunanistan, Nijerya,İsrail, Libya, Fas, Hollanda, İtalya, Almanya, Belarus, Estonya, İsveç, Norveç, Finlandiya, Danimarka, Çin, Tayvan, Katar, İspanya, Fransa, Çek Cumhuriyeti, Romanya, Polonya, İran, Macaristan, İsviçre, Arnavutluk, Sırbistan, Bosna-Hersek, İngiltere, İrlanda, Kıbrıs ve ülkemdeki herkese... Bu listede olmayan ama okuyan herkese candan selamlar gönderiyorum.

İlginiz için Çok ama çok teşekkür ederim. Bu şekerler sizin için :)



Sevgiler

Aylin

2 yorum:

  1. Aylin bu istatistikler doğru mu ben şüpheliyim, bende de bir sürü yerden bir sürü giriş gözüküyor ama acaba teknik olarak bir yanıltmaca mı var bu işte diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. Okunuyor olabiliriz, dediğin gibi de olabilir. Ancak emin olduğum ülkeler var, buradaki annelerle haberleşmiştim. Şili, Avusturalya, İzlanda, Fas, Rusya, Japonya gibi...

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)