27 Aralık 2010 Pazartesi

AISHA'dan yeni yıl hediyeleri ...





Ayşe Tolga... Oyuncu ve şimdi ise ismini verdiği markası Aisha ile herkes için birbirinden güzel doğal ürünler yaratıyor.

"İstanbul’dan çıkan ilk wellness markası olan ‘Aisha’, aromaterapik doğal bakım ürünleri ile terapi hizmetlerini biraya getiren yenilikçi ve öncü konseptini; butik dükkanlarıyla geniş kitlelere ve bölgelere yaymak, tüketiciye bir hayat tarzı sunarak rol modeli olmak, % 100 doğal içerikli ürünleri ve terapileri ile ruh- beden ve zihnin bütünselliğine inanan bir marka olarak iyileştirme ve wellness konusunda hizmet vermeyi amaçlamaktadır.
Aromaterapik özellikleri düşünülerek hazırlanan banyo ve vücut ürünlerinde sadece saf yağlar kullanılıyor. Aisha mağazasındaki kabinde doğal terapiler ve bakımlar da müşteriye sunuluyor. Aisha ürünleri sentetik katkı maddesi içermiyor, geri dönüşümlü ambalaj kullanıyor, hayvanlar üstünde test edilmiyor
."

İş ve çoluk çocuk meselelerini konuşurken okuyucularıma 2011 hediyesi vermek istediğini iletince bende hemen sizlerle paylaşmak istedim.

-Aisha Kids'ten küçük prensesler için portakallı şampuan ve banyo jeli
-Aisha Aloe Vera & Greyfurt Kolonyası
-Yasemin Vücut Arındırıcısı
Yapacağım çekilişle 3 kişiye Aisha' dan blogum aracılığıyla aşağıdaki ürünler hediye :)


Katılmak için:

29 Aralık saat 17:00'ye kadar bu post un altına yorum bırakmanız yeterli. Sadece anneler değil herkes katılabilir :)


Bol şans ve iyi seneler :)



Küçük Prenses Portakallı Banyo Jeli250 ml
Kızınızın hassas cildine zarar vermeden temizleyen avokado, aynısefa çiçeği yağları vepapatya özü içeren bu ürün, tatlı portakal öz yağıyla güçlendirip, dinçleştirirken, bir yandan da cildi rahatlatıyor.
İçerik : Organik kayısı çekirdeği yağı, tatlı portakal öz yağı.

Küçük Prenses Portakallı Şampuan250 ml
Güzel saçları pek değerli küçük hanımlar için hazırlanan bu şampuan, lavanta öz yağıyla sebum üretimini dengeleyerek saç sağlığını artırırken, tatlı portakal ile de enerji veriyor, canlandırıyor.
çerik: Organik kayısı çekirdeği yağı, tatlı portakal öz yağı. Göz yakmayan formül değildir

Aloe Vera & Greyfurt Kolonyası 50 ml
aisha, cazibeli ve feminen Akdenizli kadınlardan aldığı ilhamla yarattığı bu kolonyaya, yumuşak ve seksi pembe greyfurdu, sıcak ve buram buram doğa kokan aloevera’yı kattı. Günün her saatinde bakışları üzerinize çekmeniz için ideal. Ciltte değişen ve gelişen büyüleyici bir koku.

Yasemin Vücut Arındırıcısı 250 ml
Ölü Deniz tuzu, kuru ciltlerdeki ölü hücreleri deriye zarar vermeden temizlerken, içeriğindeki turunçgillerle kan dolaşımı ve hücre yenilenmesini hızlandırır. aisha, bu arındırıcıya son görkemli notayı, yaseminin büyülü kokusuyla kazandırıyor.





30 yorum:

  1. Bu ürünler tam benim minik prensesim ve bana göre. İs-ti-yo-rum:))))

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Aylincim bunlar çok güzeller. ben yaseminli sabun ve el kremini kullanıyorum.. özellikle doğal olması ve kokuları süper..

    YanıtlaSil
  4. "Mühim olan katılmak", diyenlerin ciddi olmadıklarını zannederdim ama gercekten katılmak ve blogunu senlendirmek istedim Aylincigim. :) harika bir uygulana başlatmışsin tebrik ederim.
    Yakışıklı Ata'yı yerine op lütfen.

    YanıtlaSil
  5. Hatice ÖKTEM KILIÇASLAN27 Aralık 2010 20:04

    Hadi rastgele :D

    YanıtlaSil
  6. Minik askim Ataciğım bu urunlerle daha da yakisikli, misler gibi olsun ...

    YanıtlaSil
  7. Bana çıksa güzel olur,ama yine de yarışmacı arkadaşlar başarılar dilerim :))))

    YanıtlaSil
  8. ben de oğlumun şansına bırakıyorum yorumumu:)

    YanıtlaSil
  9. isim yazmamışım
    lerzankayramirza@gmail.com
    lerzan karabayır

    YanıtlaSil
  10. bizde variz:)kizimin sansina ilk yilbasi cekilisi olsun.

    YanıtlaSil
  11. inşallah bizede çıkar :) herkese iyi seneler..

    YanıtlaSil
  12. İstiyorum istiyorum, hemi de çookk istiyorum :))) Hahahahaaa

    YanıtlaSil
  13. Yeşim dedi ki:
    Yeni Yılda;
    2 sene anna sütü emmiş NESİLler,DUMANSIZ Hava Sahası, Kansersiz bir HAYAT,tek Dil tek Bayrak altında bölünmez vatanım TÜRKİYEm de,ATATÜRKün adını yüzyıllar boyu devam ettirecek insanlar diliyorum.
    Herkese mutlu ve sağlıklı yıllar..

    YanıtlaSil
  14. deneyelim bakalım (:

    YanıtlaSil
  15. Kızım Derin için katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Özge Yalçın28 Aralık 2010 20:42

    Minik prensesime çıksın bütün hediyeler :))))) İyi seneleeeeeer

    YanıtlaSil
  17. Nuray Sevil Öztürk28 Aralık 2010 20:44

    İkiz annesiyim.
    Ada & Duru

    YanıtlaSil
  18. Fatma Zehra Çarman28 Aralık 2010 22:48

    Aisha markasını daha önceden takip ediyordum.Böyle bir hediye verme inceliğini göstermiş olmanız ne güzel.İnşallah kızıma çıkar diye umuyorum.Sevgiyle Kalın:))

    YanıtlaSil
  19. 04.10.2010 tarihinde bende şanslı kadınlar arasına girerek anne oldum. Bu duyguyu tüm hemcinslerimin tatmasını isterim... Allah isteyen herkese evlatlarını sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin inşallah. Annelik herşeye bedel.

    YanıtlaSil
  20. Bakalim yolda olan alp ugur getirecek mi??? :))) her cocuk kismetiyle gelirmis :p

    YanıtlaSil
  21. Cekiliş varsa ben de varım :)

    YanıtlaSil
  22. şansımızı bir de biz deneyelim dedim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. iyi yıllar, yeni yılın güzel hediyesinin sahibi olmak için şansımızı denemek istiyoruz

    YanıtlaSil
  24. hediyeler çok güzel umarım kazanırım

    YanıtlaSil
  25. ayşe tolgayı çok beğeniyorum ben:)
    takipteyim
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  26. herkese bol sansssss
    tijen

    YanıtlaSil
  27. Son anda yetiştim galiba!
    Haydi şansım! :)

    YanıtlaSil