8 Aralık 2010 Çarşamba

Ata ile anne sütüne devam 38 bedene selam :)

En başından beri anne sütünün faydalarını, bebeğin sağlığı için olan güzelliğini anlattım durdum. Herşeyi ve herkesi bir kenara bırakıp süt vereceğim dedim.

"Bırak artık 15 ay olmuş"

"Yuuh, hala mı emiyor?"

"Sütün bir faydası yok ki"

"Bırakmaya bilir Aylin" ...


Sanki çocuğa süt değil de rakı içiriyorum yani! Doğada hangi anne bebeğini reddedip bir kenara bırakıyor, bilmiyorum! Hırçın kediler bile emmek isteyen yavrularına toleranslı oluyor. Herneyse, bilimle ilgili şeyler okumak ve bilgi edinmek isteyenler benim gii yapsın, google search yapsın ve de okusun, fikir sahibi olsun. Zira burada yaza yaza bana da gına geldi.

Ben yaşadığımı bilirim.

İlk aylarda azdı sütüm. Ağlıyordum zır zır, bebeğimi besleyemiyor muyum diye. Oysa hamileyken ne kolaydı, yiyordum ve bebeğime gidiyordu. İkimizin de yeme içme derdi yoktu çok şükür. Doğar doğmaz başlayan "sütün geliyor mu kızım" stresi ile az gelen sütümü Aloe Blossom Herbal Tea ile aştım.


Sütüm 3 katına çıktı.

Aa süt gelsin derken haldur huldur yemekten kilom tavan yapmıştı. Şimdi burada bir ayraç açayım ve kilo hikayemi anlatayım.

Bugün işte böyle yazdım arkadaşlarıma:

"Cagatayla ilk merhaba,Aylin 44kg.
Cagatayla "evet" derken Aylin 47 kg.
Ata geliyor mujdesinde 52 kg,
kucagina aldiginda 79 kg :)))))))cagatay bana iyi bakmis dimi?
pekiiii simdi Aylin kac kg??????:)))"

Büyük bir ilgi ile posta kutuma mesajlar yağdı ve herkese tek tek anlattım. Şimdi ise genel bir duyuru / paylaşım için yazıyorum.Basit bir matematik hesabı yaparsak, eşiyle tanışırken 44 kilo olan hatun aşkının meyvesini kucağına aldığında neredeyse ağırlığının iki katına çıkmıştır. Aşk meyvesi tatmak ve aşk yaşamak ciddi bir iştir ve işte böyle ağırdır, herkes taşıyamaz :P

79-44: 35 kilodur 2 yıldaki fark. TAM 35 KİLOOOOOOOOOOO! :)

79-52: 27 kilo ise hamilelikte alınmıştır.

Ata 15 aylık ve annesi şimdi tam 63 kilo. :)

Emzirmeden, sporlara gidip ter atıp tepinmeden, diyet yapmadan verilen 16 kilo... Bravo Aylin Anne, tebrikler! Nasıl başardın diyeceksiniz.Hemen yazıyorum.

-Efendim, emzirdim, emziriyorum, emzireceğim. Bu eylemim sayesinde Ata'cım gerekli maddi manevi doyumunu yaşarken annesi yani bendeniz ise ciddi ciddi yağ yakıyorum.

-Aloe Blossom Herbal Tea'yi süt yapması için içtim. Ancak bir de farkettim ki inceltiyor, tokluk hissi veriyor, çok güzle kokuyor, bağırsakları rahatlatıyor, cildi güzelleştiriyor, idrar yollarını temizliyor... Günde 3 fincanla başladım, 7-8 minik çay fincanına kadar çıktı bu sayı.


Ve sonuç: şu an tam 63 kiloyum ve 38 bedenim. İşte kanıtı da burada:




08.12.2010

Nasıl mı?

Doğumdan sonra incelmek isteyenler bol bol emzirsin, sabırlı olsun, hareket etsin, dengeli, sıvı tüketsin, bahsettiğim çaydan içsin, filinta gibi olurlar, benden söylemesi.

Çay isteyen blogumun sağ üst köşesindeki Forever kutucuğunu tıklayarak, siteme ulaşabilir, oradan da alış veriş yap butonunu tıklayarak diyet ürünleri bölümünden Aloe Blossom Herbal Tea' yi alabilir. Kredi kartıyla alabilirsiniz, en geç 2 günde elinizde olur. Tüm Türkiye'ye gidiyor bu çaylar, bilginize :)

Sevgiler

Aylin Anne

1 yorum:

  1. şekerim yazma bööle şeyler olan var olamayan var, hala deli gibi yiyen ama su içsem yarıyor diyen var, :PPP

    aferim sana, iç sesin neyi doğru gösteriyorsa onunla devam et , ben 11 ay verdim ama 24 ay verene niyeee demiyorum, niye diyeyim, nasıl diyeyim, çocuk kimin çocuğu ise karar onundur .

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)