20 Aralık 2010 Pazartesi

Okulumuz yıkılıyor! Ben de yıkıldım :(

Çalıştığım okul çok eski ve depreme karşı dayanıksız bir bina. İstanbul' un iyi semtlerinin birinde... Üstelik zengin semtlerinde bile denebilir. Ama çok çok fakir bir okul. Zamanında tamamen kimsesiz çocuklara eğitim hizmeti vermiş. Taşı toprağı altın yani.

Şimdi ise yıkılıyor.

Bir başka okulda eğitim öğretime geçiyoruz. 1 Eylül'de ise yepyeni gıcır gıcır bir bina ile yeni öğretim yılına başlayacağız.

İşte o zaman kafanızı şişireceğim hepinizin.

Bu fakir mi fakir, hiçbir geliri olmayan bu iyi kalpli okula yardım edin diye.

Pazar günümüzü okula gidip yardım işleri ile ilgili toplantıya ayırdık öğretmenler olarak. Ve ben bunları yazmama kararı aldım kendimce. Çünkü bir sürü prosedürü var bu işin. Yazınca olay oluyor, amirler anlamıyor, okurlar anlamıyor... Kimse ne olduğunu anlamıyor.

Yazmakyerine "kim yardım edebilir" deyip telefona sarıldım. Bir iki acil eksiğimiz için arkadaşlarımın pazarlarını çaldım. Çünkü bizi devlet ve belediye kendi kaderimize bırakmış durumda. Çaldım ki kaderimizi yeniden yazalım.

Eksiğimiz %100 giderilemeyeceke gibi olursa yine buradan yazarım, Açalya' nın tavsiye ettiği gibi.

Oysa zamanında ne çok yazmıştım ben bunları:
12.03.2008 ve Kampanyanın sonu

...

Tamamen yanlış anlaşılmışım ve çok üzüldüm gece gece.

Elimde ne kadar kullanmadığım paketinde anne-bebek eşyası vb varsa elden dağıtmış biri olarak, artık çalacak kapı bulamadığım hem de biraz da farklı bir yol olsun diye, hatta eğlenceli olsun diye çekiliş yapmam "para kazanmak" olarak nitelendirilmiş :( Söyleyecek sözüm yok! Ne olabilir ki :(

Markaların Ata için olan hediye tekliflerini ise öğrencilerime istememe alkış gelmemiş mesela.Ki alkış için değil, yapmam gereken bu olduğu için yazıyorum. Niye gelsin ki??????????????

Yaptıklarımı beğenmeyip ters bulanlar gizli saklı kulis yapmaya utanmıyor da ben buradan yaptığim minik bir iyiliği mi yazmaya utanacağım, tabi ki hayır!

Ayıp olan zan üretip hakkımda haksız bir imaj yaratmaktır. Üzülüyorum, hem de çok...

Size iyi geceler, ben uyuyamıyorum :(

5 yorum:

  1. Aylin, okulunuzun ihtiyaclari kapanmadiginda beni haberdar eder misin? Bir cekilis de ben yapmak istiyordum, dogrudan sizin okula bir faydasi dokunursa ne mutlu bana.

    Diger konuya gelince, sen kendini biliyorsan, uzulmene ve hicbir seyi uzerini alinmana gerek yok. Kendimizi baskalarina ispatlama yasini coktan gecmis olmamiz lazim :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Anne ve bebişi: 1 Eylül 2011 İtibariyle yeni okulumuzda olacağız. Yaklaşık 9 ay sonra başlayabilirim duyurulara. Çok teşekkür ederim ilgin için. Sen bence çekilişini yap arkadaşım. Aman, sana da saydırmasınlar yaptığın için, üzülme sende. Kendimi ispatlama yaşını geçtim tabi ancak bazen sabrım kalmıyor.

    YanıtlaSil
  3. Aylin ciğim bence çekiliş işini falan boşver direkt ve aleni yardım iste ! Bize para lazım şunu alacağız de, bize kap kacak eşya lazım gönderin de.. ıvır kıvır konuşanı da çok afedersin ağzımı bozmayayım şimdi .....et...Temem mi ???? İste bakalım ben ne yollayabilrim sana , o zaman bakarız :)

    dipnot: ben de senden Ata nın 0-12 ay veya onun dışında da oynamadığı , ilgilenmediği eski oyuncağı varsa onları istiyorum. Özellikle doğu daki hiç oyuncak görmemiş bebelere yollamaya niyetim var.Detayları burada : http://dorukpasha.blogspot.com/2010/12/oyuncak-paylasm.html

    YanıtlaSil
  4. Senacım,
    sağol bir tanem.

    Senin kampanya fikrini çok tuttum. Aklıma birşeyler geldi. Yazar gönderirim sana hemencecik.,,Öpüyorum. Aynı zamanda böyle güzel bir şey düşündüğün için kutluyorum seni..

    YanıtlaSil
  5. Senacım,
    sağol bir tanem.

    Senin kampanya fikrini çok tuttum. Aklıma birşeyler geldi. Yazar gönderirim sana hemencecik.,,Öpüyorum. Aynı zamanda böyle güzel bir şey düşündüğün için kutluyorum seni..

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)