24 Ağustos 2010 Salı

Tane tane kapaklar tekerlekli sandalye oluyor.


Şu İzmirlilerin sağ duyusuna hayranım. İzmirliyim diye demiyorum, böyle şey İstanbul'da ve Ankara'da ve hatta Bursa' da yok, gör-me-dim!


İzmir'deyken herkes ama herkes mavi şişe kapağı topluyordu.Biz de başladık tabi. Yüzlerce kapak evde bekliyor, bekleyen kapaklar ise bir üst terminale, Ege Üniversitesi Diş Hekimliği'nde okuyan kuzene gidiyordu.

Valizin bir köşesinden bir avuç kapak çıktı geçenlerde. "Hay Allah! Bunlar taa İstanbul'a gelmiş anneme göndermeliyim" diye düşünürken, bir de öğrendim ki "bu kapak kampanyasının merkezi İstanbul Ataşehir Belediyesi imiiiiişşşş:P Yine öğrendim ki bu kampanyaya Ege Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof.Dr. Nurselen Toygar açıklam yaparak destek istemiş ve ardından hemşehrilerimin desteği yağmış, habertabi dalga dalga yayılarak İzmir'i kaplamış, kuşatmış!!!



Bir kez daha helal olsun! :)

Tabi İstanbul'da bu duyarlılık yok, hak getire. Hatta bırakalım duyarlılığı, kimse duymamış bile.

Neyse, şimdi duydunuz İstanbullular, duyanlar duymayanlara duyursun lütfen :)

Özetle;

İstanbul Ataşehir Belediyesi 22 Nisan 2010 ' da "Ataşehir tane tane kapak topluyor, adım adım engelleri aşıyor" kampanyası başlatmıştır. Şişe kapaklarını getirenler tekerlekli sandalyeyi kapıyor :) Yalnız 250 kg olması ŞART!Toplanan kapaklar Ataşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü’ne teslim ediliyor.

Bir iletşim numarası var:216. 570 50 99 Bu numarayı ben aradım ve teyit aldım. Kampanya 1 Eylül'e dek sürecek.İsterseniz daha ayrıntılı bilgi alabilir ve toplanan kapaklarınızı teslim edebilirsiniz.

Konu ile ilgiliMilliyet'in haberini okuyabilirsiniz.

Biz şimdiden 50 tane biriktirdik bile... Haydi durmayın , kapakları toplayın :)

Sevgiler,

Aylin Anne

13 yorum:

  1. Bravo! bu yazını Facebook'ta ve Nurturia'da paylaştım Aylin'ciğim. Ne kadar çok insana ulaşırsa o kadar iyi

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Açalyacığım.Harikasın.Öpüyorummmmm..

    YanıtlaSil
  3. 1-2 hafta önce radyo programında dinlemiştim. kaydetmiştim tele.noyu da...bilgi alıp bloguma yazı ekleyeyim diye...bravo sana...senin linkini paylaşıyorum blogumda...sevgiler. devrim

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Nehir' in eylemleri

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler Devrim, bir bravo da sana... Selamlar

    YanıtlaSil
  6. Biz de Istanbul 'da , gelen bir maille haberdar olduk . 3 aydir ofis olarak topluyoruz kapaklari . 500'u gecmisizdir . Toplamaya devam ediyoruz 1 Eyul'e kadar .
    Hasene

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Hasene :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hadi yaaa 30 eylül'mü son günü eee ben dükkanda topladığım kapakları ne yapacağım şimdi internet cafe çalıştırıyorum müşterilerin içtiği su şişelerinin kapaklarını bir torbaya topluyorum o topladıklarımı ne yapcam nereye verebilirim izmirde

    YanıtlaSil
  9. Bilemiyorum ki...Ege üniversitesine bir telefon açın isterseniz.

    Selamlar

    YanıtlaSil
  10. elimizde çok kapak birikti nereye yollayabiliriz bunları ararmısınız 02122938741

    YanıtlaSil
  11. Ataşehir Belediyesini aramanız gerekiyor. Ben yetkili değilim.

    YanıtlaSil
  12. ben 2010 dan beri kapak topluyorum napacam bu kapakları

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)