30 Ağustos 2010 Pazartesi

Ata bugün ne yedi?

Efendim, artık sabah kahvaltılarımız ve yemek tabaklarımız olabildiğince şekilli ve süslü hazırlanıyor. Kenarlarındaki salatalık ve domatesleri kolayca kavrayıp yemesi için küçük parmak boyunda kestim.ım...Biberleri ise iki parmağı ile kavrayacak şekilde bırakt Muzlar ise pekmezli olarak ortaya dizildi.Tatların bir birine karışmamasına dikkat ettim tabi, biberler bariyer görevini gördü diyebilirim.İşe yaradı, tavsiye ederim.



Not:Peynir ve yumurta ayrı tabakta olduğu için burada gözükmüyorlar :)))

Sevgiler

Aylin

4 yorum:

  1. Ilginc olmus,muz ve biberlerle,ama görüntü muhtesem,,eline saglik...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim bir terazi kızı.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tabak gerçekten güzel görünüyor ama kafama bir soru takıldı. Gerçekten biber mi yiyor? Şimdiye kadar o yaşta bırakın o yaşı yetişkin olana kadar çiğ biberi seven ve yiyen biriyle karışılaşmadım...

    YanıtlaSil
  4. Evet sevgili Aylin, Ata çıtır çıtır biber yiyor. Hamileyken bol bol yemiştim, tadını oradan biliyor olmalı :)

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)