21 Ağustos 2010 Cumartesi

Aslında yazacak o kadar çok şey var ki ama üzerimdeki bu yorgunlukla karışık isteksizlik yüzünden yazamıyorum.

Çocuklarını gece 1'e kadar uyut(a)mayan annelere,
Rutin oturtamamışlara,
Emzirmeyle ilgili derdi olanlara,
Ona buna şuna...herkese yazacak 2 çift lafım var ama enerjim yok işte!

Gerçi olsa, yazsam ne değişecek ki???

Bu hayatta herkes bildiğini okuyor.Okusun okumasına ama hepsi ezber!Kopyala yapıştır yapılıyor aslında... Kimse de farklı bir şey yok gibi. Farklı olanlar zaten ortada...Neyse, onların da çoğu kendi havasında ya, boşverelim.

Yine de hazır elim klavyedeyken bir iki cümleyle mesaj kaygılarımı tatmin edeyim.

Bedenini herşeyden çok önemseyenlere:emzirme en iyi liposucktiondır, emzirin, incelicem diye abuk sabuk işler yapmayın, emzirmeyi kesmeyin!

Bebeğinin ağzına memeyi tıkıp, pusetine bağlayan ve sonra dünyayı unutan, alış veriş müptelası annelere söz değil kötek gerek diye düşünüyorum. Bebek ağlıyor, anne hiç oralı değil,saçını düzeltiyor dükkan camında. Süsünden püsünden taviz vermemek güzel de bu nedir böyle allah aşkına?Benim yerimde hangi aklı başında insan olsa "yolarım o saçını" der öyle değil mi?

Aman neyse ya! Kötü polisliğim bugün bu kadar.

Kimseyi düzeltemeyeceğimi biliyorum. O nedenle kısa kesiyorum ,Aydın Havası olsun :)

Haydi eyvallah!

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)