18 Şubat 2011 Cuma

Cinsiyet tahmin testleri toplatılıyor!

Bebek marketlerinin kasalarında sıkça gördüğümüz "cinsiyet tahmin testleri" Sağlık Bakanlığı'nca toplatılıyormuş.

Konu ile ilgili resmi yazıyı buradan okyabilirsiniz.



Bunun çok çeşitli nedenleri olabilir diye düşünüyorum. Bundan 1.5 yıl kadar önce bir arkadaşım bebeğinin cinsiyetini öğrenmek için koşa koşa en yakın hastaneye gider. 17.haftadadır, doktoru izinde olduğu için eve yakın olan hastaneye giderek ultrasona girmek ister. Hastane yetkilileri bunun "Sağlık Bakanlığı tarafından yasaklandığını" sadece hamilelik takibinizi yapan doktorun bunu söyleyebileceğini iletmişler. Çünkü çok sayıda "kız mı?aayyy ben erkek istiyordum, aldıralım" yada buna benzer, sağlam fetus kürtajının gerçekleştiğini söylemişler.

Duyunca kanım donmuştu.

Bu alet amacı pek de iyi olmayanlara yönelik hizmet edebilirmiş gibi geldi bana.

Yorum sizin.

Ha bu arada, yetkilelere duyuralım, madem toplatılıyor, ben pek çok mağazada halen daha satışının yapıldığını gördüm.

Karar sizin.

2 yorum:

  1. sana katılıyorum..allah evlatlarımıza sağlıkö versin öncelikle...ağzına sağlık banada beklerim...byeeee...

    YanıtlaSil
  2. Bu şekilde düşünenler genelde kültür seviyesi düşük insanlar arasından çıkıyor diye düşünüyorum, hala erkek olunca bir şey olacak sananlar onlar. Gidip de bir teste 90-100 tl vermez o tipler. Ama veren de çıkabilir belli mi olur? En iyisi buysa toplatılsın o zaman.

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)