4 Şubat 2011 Cuma

Saçmalasak da mı saklasak!

Duymayan kalmadı Defne' nin haberini. Başım hala güm güm vuruyor. Dün bütün gün sadece cenazede çekilmiş kareleri düşündüm durdum. Gece saat 1 olmuştu ve ben "ne olacak bebeği" diye diye bir hal olmuştum. Eminim "yeni anne" olan herkes çok düşündü benim gibi, herkes çok üzüldü ama küçük bebeği olanlar ciddi sarsıldı bence.

Haberi ilk duyduğumda, hiçbir ayrıntıdan haberim yoktu ama " evde bebişko vardı, neden eve gitmedi ki" sordum saf saf , kendi kendime tabi... :( Öyle üzüldüm öyle üzüldüm ki... Çünkü benim oğlum da 17 aylık ve bu acının nasıl bir şey olacağını tahmin bile edemiyorum ama bir şekilde hissediyordum işte. Ben sadece düşündüm sessiz sessiz ama aile ve bebek kavramalrına soooonnn derece uzak bir isim Hıncal Uluç epey ağır bir yazı yazmış, ölen birinin arkasından. Bütün hissiyatımı Facebook taki statume yazmıştım. Arkadaşlarımın tepkisini tahmin bile edemezsiniz...

Bir çocuğun ileride annesiyle ilgili karşılaşmak istemeyeceği türden ağır şeyler yazmanın hazzı nasıl birşey, biri bana anlatsın??!!!

4 yorum:

  1. Öyle doluyum ki bu konuda, sayfalarca yazsam yine de hırsımı alamam.

    Ölene saygıyı geçtik, kalana da saygıları yok insanların. Küçücük bir çocuğun geleceğine çentikler atmak neden?? Bu nasıl bir kötülüktür, bu neyi örtbas etmeye çalışmaktır? Kuzeninin de bu olayda ihmali olduğunu mu örtbas etmeye çalışıyor Hıncal yoksa sadece kötü mü? Birilerine namussus demek, kimi namuslu yapar?
    Bazen susmak en büyük erdemdir ama nerde o erdem Hıncal'da...

    YanıtlaSil
  2. Hıncal bey egosunu tatmin etmiştir, karalamalarıyla...Torunu yaşındakilerle ahlaksızlıklar yaparkende kendini eşeltiriyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
  3. Beni bir konuda düşünmeye sevk etti Hıncal Uluç'un yazısı: o çocuk büyüdüğünde annemi anlat dediğinde babası ne diyecekti? Ölümün de hayırlısı .. ben sadece el kadar bebeğe üzülüyorum.. yoksa kim nasıl yaşamış bana ne.. hem yarın benim ne şekilde öleceğimi kim bilebilir ki ahkam keseyim

    YanıtlaSil
  4. çok acı. kendini savunamayacak, ölmüş bir insanın arkasından ahlak polisliğine soyunmak ne kadar çirkin. ki burada kimseye kendini savunmak zorunda da değil aslında. karı koca arasında kalması gereken, sadece onları ilgilendiren bir konuyu bu şekilde ağızlara sakız yapmak çok çirkin bence.

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)