23 Temmuz 2010 Cuma

Nedennn ??? Nedennnn???

Kadere bak yahu! Aklıma geldikçe çok canım sıkılıyor.

Hatta böyle dünyayı dümdüz edesim geliyor.

Neden mi?

Ben oğlumla ilgili olanı biteni yazmak istiyorum, paylaşmak istiyorum ama yok işte olmuyor. Elim gitmiyor işte!

Hamileyken harala gürele hem defterlere yazdım hem de blog tuttum.Ama bir gün farkettim ki hala daha benimle ve eşimle uğraşanlar var; dedim ki, bunlar boş durmaz oğluşumla da uğraşırlar, sildim vazgeçtim.

Doğum yaptım, dayanamadım 2-3 posttan sonra yine sildim. İyi ki silmişim. Çünkü minicik bir masumla uğraştıklarını farkettim, Allah'tan bulsunlar! Buraya yazmaya yine elim varmıyor ama "gay" nitelikli bir yaklaşımla uğraşanları sanırım kimse islah edemez! Ben bir anne olarak tez vakit cezalarını bulmalarını istiyorum.

Bugün biryerde gördüm, hatunun biri "5 yıldır yüzüne bakmadığı sevgilisi manita yapınca, yuh bunu bana nasıl yapar deyip bozulacak kadar egoistim ben demiş".Lafı çakmadan edemedim:"Eski sevgiliyi 5 yıl sonra kıskanmak tedavi gerektirir, yataklı tedavi hem de " dedim. Ohh iyi dedim.

Yıllar sonra dank etmesi kadar trajikomik bir şey olamaz. Hani salaklığın daniskası bir durum desem??? Yeridir!

Bir de bu tür hatunlar hazmedemezler kendinden yıllar sonra geleni oturup uğraşmaya başlarlar, ve benim de hiiç işim olmaz. Bunu yaptığına göre yalnızdır, seveni yoktur, sığınacağı birisi yoktur, anlayanı dinleyeni yoktur. Olsa olsa gaza getireni vardır, şöyle intikam al, böyle intikam al ...diyen birileri yani. Sindirim odaklı, muhtelemelen oral dönem kompleksli arkadaşlar ve anal dönem travmalarına dolanmış ruhlar vardır Freudiyen bir dille yazarsam!

Burada itirazım olan ve asla yumuşak tepki vermeyeceğim tek nokta evladımla uğraşılmasıdır. Kısaca şöyle özetleyeyim, ezerim,çiğnerim,parçalarım! Mahkemelerde sürüm sürüm süründürür, ele güne rezil ederim. Parasını pulunu alır sokakta dağıtırım. Deneyenler oldu ilk ihtarda kayboldular. Bu gerzekler bilmiyor ki ben bir anneyim ve her anne gibi evladım için adamı çiğ çiğ yerim!!!! Neyse, yine sinirlendim akşam akşam!

Bunları yapanlar kadınsa, ne biçim kadın? Hiç mi hanımlık, letafet, zerafet, şefkat yok?
Bunları yapan erkekse, hiç mi yiğitlik yok?
Anneyse, hiç mi Allah'tan korkusu yok?
Ya da bunlar herkimse hiç mi insanlıktan haberi yok?

Yok demek ki, olsa bizimle bu kadar uğraşmazlardı. İçime işleyen bu hüznü yazarak atmam lazım, belki buraları da okuyorlardır!

Haaa, bu arada ,biz eşimle kimseye bir kötülük yapmadık.Sadece severek evlendik ve bir bebek sahibi olduk. Gerisine elma yemek düşer. Yiyemeyene soda ikramımız mevcuttur daha iyi hazmetmesi için hahaha:))))

Neyse, belki birgün, bu uğraşanlar sürüsü, sümüklüsü kendi yoğun ve de çok meşgul hayatlarında geyiğe vakit bulamayınca, ortalardan toz olunca, ben de buralara birşeyler yazarım. Zira bu kirli savaşta benden tek piyon bir adım ileri gitmez.

İlk defa birilerinin başına gelmesini bekliyorum, avukatlarımı yormadan :)

İlahi adalet, sen büyüksün, en kısa zamanda belir de görelim bakalım nasıl oluyormuş!

Sevgiler benden evrene, sevgiler sevgi evrenine!

Aylin... Ata' nın annesi, Çağatay' ın sevgilisi, eşi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)