24 Kasım 2010 Çarşamba

A "Hola" from Chile :)


Şimdiye kadar beni çok etkileyen şeylerden biri de işte bu. Şili'den düzenli olarak okunduğumu farkettim ve dünyanın öbür ucuna ulaştım. Şili gibi bence özel bir yer olması beni çok sevindirdi.

İşte Tijen Hanım'ın merhabası:

Merhaba Aylin Hanim, blogunuzu sessizce ama dunyanin en sonundaki ulkesinden chile`den takip ediyorum.
size ve ailenize kucak dolusu sevgiler
tijen


En büyük mutluluk şu anda benim, lay la lay la lay :)

Benden de sizlere kucak dolusu sevgiler Tijen Hanım.Beni çok mutlu ettiniz.Nazik yanıtınız için çok teşekkür ederim :)
Sevgiler

5 yorum:

  1. Gozun aydin :) Taaa Sililerden okunuyormussun :)

    YanıtlaSil
  2. cok naziksiniz,bende bir blog yazari olarak bizlere verdiginiz onemi gorunce daha cok sevindim,farkli oldugunuzu soylemistimmm:)
    cok tesekkurler bu guzel jestiniz icin
    sevgiler
    tijen

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim Tijen Hanımcım, farklı olan sizsiniz, Taaa Şili'desiniz :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim Tijen Hanımcım, farklı olan sizsiniz, Taaa Şili'desiniz :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Evet Berceste'cim taaaaaaaaaa Şili'lerden okunuyorum :) Çok mutlu oldum çok :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)