26 Kasım 2010 Cuma

Aylin Anne Kampanya Yapıyor!

Başlık böyle, evet kampanya yapıyorum.Ama isterdim ki bu bir yardım kampanyası olsun yada buna benzer birşey işte. Lakin gelin görün ki bu başka bir kampanya. Ekonomi kampanyası gibi bir şey...Şimdiye değil ücretsiz izinde olduğum için kendime ufak tefek gelir elde edebileceğim bir iş yaratmaya gayret ettim. Eeee, yıllarca tek tabanca dolaşmışım, olur mu adamın eline bakmak, para ver demek. Delikanlı annenin kitabında yazmaz öyle şeyler, öyle değil mi?:))

Ben de kocamdan para istemek yerine Forever Living ürünleriyle ilgilenip bu işe enerji harcamayı uygun buldum 1 yıllık ücretsiz iznimi kullanırken. 3-5 lira bir gelirin gelmesi insana huzur veriyor. Bir de şunu düşünüyorum hep; isterse kocamın trilyonları olsun, önemli olan benim ne üretip kazandığım düye düşünüyorum. Ve tabi zengin koca ilkesiyle hareket eden süslü kokoş ablaların beni anlamasını beklemiyorum. Beklediğim bir şey var o da ekonomik özgürlüğüm için kendimce çıktığım bu yola ve döngüye kendinizce destek verilmesi. Bunun yanında bilmenizi istediğim bir şey var, web sitesini yapıncaya kadar bu ürünleri alış fiyatına ve tek tek kendi ellerimle paketleyerek gönderdim. Arada oluşan karışıklık ve karmaşa için epey üzüldüğüm anlar oldu tabi. Bunu engellemek ve sipariş vermek isteyenlere en kolay yoldan yani web sitemdenalış-veriş yapmalarını tavsiye ediyorum.

-Kozmetik ürünleri
-Kilo Kontrolü
-Süt arttırıcı çay
-Kişisel bakım
-Cilt bakımı gibi konularda yapacağınız alışverişlerle kendiniz için doğru bir iş yapacaksınız bence. Bu ürünleri tam 1 yıldır kullanan birisi olarak harika sonuçlar aldığım pek çok konu var. Bu nedenle, bir seçim yapmadan önce bana mesaj atarsanız yardımcı olurum seve seve...

Peki kampanya nedir Aylin Anne derseniz şudur:

Bu hafta200 TL üzerinde alış veriş yapanlara kendi tasarımım olan pembiş pembiş bir albümün armağan ediyorum.

13x18 boutlarında 100 adet fotoğraf yerleştirilebilir. Hele ki Çağatay Atasağun yerleştirdiyse daha da renkli kareler bu albümde olabilir :)

Heyacanla bu heyecanlı kampanyanın güzel bir şekilde tamamlanmasını bekliyorum :)

Hepinize sevgiler

2 yorum:

  1. Ne şirin bir blog :)Anne bebek blogları arasında iyilerden biri.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Red Riding Hood :) Burası aslında çok mütevazi bir yer. Rating derdinden öte amacı sadece bilgi paylaşımı olan bir yer. Beğenmene sevindim.Sevgiler

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)