5 Mayıs 2011 Perşembe

Teşekkür ederim oğlum

Günlerdir ayaklarım yere basmıyor desem... Düşündükçe, hatırladıkça mutluluk fışkırıyor benden.

Salı günü kuaföre gidip saçımı yenilemiştim. Boyuyla, rengiyle... Belime kadardılar ancak uzun süren yatak istirahati sırasında "artık fazlalık" gözüyle bakmaya başladım. İlk fırsatta da gidip kestirdim bir güzel.

Eve geldiğimde Ata bunu hemen farketti. A-aaaa, diye hayretlerini bildirdi hatta. Yüzündeki mutluluk ifadesi artıyor gibiydi ki; akşama doğru şakalaşırken birden boynuma sıkı sıkı sarılmaya başladı. Ardından öpücükler geldi :) Ben ise ne olduğunu anlamaya çalışırken kendimi mutluluktan uçarken buldum. Tesadüf bu ya, o sırada elimde telefon vardı ve fotoğraflarımızı çekmeye çalışıyordum. Tarihe yamuk yumuk ve de eğri bulanık geçecek bu mutluluk karelerine baktıkça, hatırladıkça ayaklarım yerden kesiliyor.

O küçücük kalpteki sevgiyi, o minik ellerdeki şefkati, Ata' nın içindeki anne sevgisini hiç bıu kadar net hissetmemiştim. Aman allahım, muhteşem bir duyguymuş. Sonsuza kadar unutmayacağım. İçime nakış gibi işledi hepsi.

Oysa ben meme vermediğim için bana kızgın olduğunu, üzgün olduğunu düşünüyordum Ata' nın. Gidip not defterimize şunları yazdım;

"Meğer sen ne kadar affedici, ne kadar derin duyguları olan, yüreği sıcacık bir küçük adammışsın, canım yavrum. Belki de ben senden daha fazla üzüldüm meme veremediğime, bilemiyorum ama artık bunun hiçbir önemi kalmadı. Çünkü sen bana sarıldın, sevdin, öptün güzel bebeğim."

Seni yeni yeni tanımaya başlıyorum galiba...

Şimdiye kadar aldığım en güzel hediye sendin ve yine en güzel hediyeyi sen verdin.

Teşekkür ederim oğlum, çok teşekkür ederim."

5 yorum:

  1. ne mutlu sana Aylincim. o öpücüklere bu dünyadaki hiçbirşeyle paha biçilemez. Aslında biz yetişkinlerin yüregi onlarınkı kadar saf sevgiyi artık pek goremedigi için belkide onlar kadar karşılıksız bir sevgiyi anlayamıyoruz. Annesi ne yaparsa yapsın Ata onu bütün kalbiyle, bütün benliğiyle sevecek. meme de veremese mama da veremese bazen elinden tutup düştüğü yerden kaldıramasada hep sevecek.

    YanıtlaSil
  2. Ay ay ne güzel :) Buse öpme manyakı oldu :)) neremi bulsa öpüyor o minik dudaklar teniem deyince deli mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel.Anneligin en can alici zamanlari iste bu zamanlari olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel moral olmuştur, anneeem diye şiddeti yüksek sarılmaların tadı bir hiç bir şeye benzemez bilirim :)

    YanıtlaSil
  5. ne guzel dimi..ama bunlar daha bisey degil,biraz daha bekle,gun gectikce senin ayagini nasil yerden kesicek goreceksin :)o tatli diliyle sana daha ne mutluluklar yasatacak ....

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)