27 Nisan 2011 Çarşamba

13-25 Nisan arası

Bu iki tarih arasında çok şey değişti hayatımda. Mutluydum, keyifliydim. Çok yoruluyordum ama bir hayalim vardı. Ona dokunduğumu düşünüyordum. Sonra aniden üşüttüm, devirdi beni. Yattım, dinlendim ama iyileşemedim. Annem geldi... I-ıh. Yok çare olamadı.

Doktora gittik.

Muayeneler, kontroller, şunlar bunlar... Ben hep "iyiyim" palavrasını okudum. Doktora göre dinlenmem gerekiyordu. Bu arada ilaçlar yüzünden emzirmeyi kestim. Öyle ani oldu ki, ikimiz de hala çok üzgünüz Atişkomla.

Emzirmeyi kestim tam 10 gün kıpırdamadan yattım. İyi olacağımı umut ettim. Ancak içimden bir ses işlerin yolunda gitmediğini söylüyordu. Geçtiğimiz pazartesi günü yine doktordaydık. Yatıp dinleneceksin dedi :) Yine rapor yine rapor.

Hastane odasından şahane (?!) bir İstanbul manzarası

Şimdi iyiyim, yatıyorum. Ara ara kalkıp blog yazıyorum. Bu da iyi geliyor :)

Memeden kesilen Atacığım ın uykuya geçişi değişti. Kendi kendine uyuyor. Çok detaylı bir konu olduğu için bunu ayrı bir yazı olarak yazacağım.

Çok iyi bir doktorum var, çok şükür. Moral verdi hep sağolsun. Onu da ayrıca uzun uzun yazarım.

Fakat Ata' nın kendi kendine uyuyor olması bu şerden doğmuş en büyük hayır gibi geliyor bana. Bir de yattığım dönem boyunca evde kalabalık olmasından büyük keyif alması çok mutlu etti beni.


Aslında anlatacak çok şey var, ççoooookkkk. Toparladıkça ve toparlandıkça yazarım yine ;)

Bu arada, İstanbul Yoga Merkezi bebekler için masaj eğitimi düzenliyor. Etkinliğin detaylarına buradan ulaşabilirsiniz. Minik bebeği olanlar kaçırmasın derim.

Sevgiler

13 yorum:

  1. GEÇMİŞ OLSUN AYLİN HN.ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun Aylin, bir an önce iyi olmanı diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun bir an önce toparlanırsınız umarım.
    İç kanamaya neden neymiş?

    Bu arada Direnin babasıyla görüştüm blogumda son bilgileri paylaştım beyin ameliyatıda olacakmış 15-20 gün sonra minik yavrumuz rabbim şifa versin :(

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun. biz de aniden kesmiştik memeden. yoksa kendimi asla hazır hissedemezdim sanırım.

    YanıtlaSil
  5. @Parin hanım, çok teşekkürler.

    @Hilal, çok teşekkürler.

    @Ülkü, rahimde minik bir kanama olmuş. Pıhtıları alındı, geçti gitti. İnşallah . Diren bebeğin babasını arayamadım. Çok ağlarım diye korkuyorum. Güçleneyim, öyle...

    Sevgiler, teşekkürler.

    @Nilhan ahh, sen beni çok iyi anlarsın o zaman.

    Sevgiler hepinize

    aylin

    YanıtlaSil
  6. canim dualarimdasin.umarim kisa zamanda gececek hepsi.simdi sana pasifikteki tum kopuklerin sesini gonderiyorum ..dinle bak...hepsi sana huzur vericek,
    kendine iyi bak aylincim

    YanıtlaSil
  7. Gecmis olsun Aylin...Emzirmenin sizin isteminizin disinda sonlanmasina üzüldüm ama saglik olsun.
    Hersey daha iyi olur ins..Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  8. Tijenciğim çok tatlısın, çok teşekkür ederim. Sesler çooookkk iyi geldiii ... Öpüyorum seni ...

    YanıtlaSil
  9. Aslı çok teşekkür ederim. Evet, çok üzüldük ama sağlık olsun. Çok teşekkür ederim, ben de öpüyorum sizi. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Aylin'cim anlatmışsın ama esas süreci ve sonucu anlatmamışın. Yine merakta bıraktın. Umarım herşey yoluna girmiştir.

    YanıtlaSil
  11. aylincim, çok geçmiş olsun. gerçekten üzüldüm, Atacık ve senin için.. Bazen hatyatta istemeden bazı şeyleri yapmak zorunda kalıyoruz. İnşallah böyle bir durumla karsılasmazsın..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Evacım rahimde ufak çaplı bir kanama ve pıhtı oluşmuş. O alındı. Ayan beyan yazamadım... Teşekkür ederim ilgine.Çok sağol.

    YanıtlaSil
  13. Esracım, evet bazen istemeden yaptığımız şeyler oluyor ne yazık ki... Ben de çok üzüldüm. Ama elden ne gelir. En az hasarla atlatmaya çalışıyoruz. En son yazımda herşeyi anlatmaya çalıştım. Umarım, dediğin gibi olur. Ve tabi hepimiz için...

    Sevgiler, teşekkürler

    YanıtlaSil

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)