26 Mayıs 2010 Çarşamba

LANSINOH Krem Hediye Ediyorum!

Sevgili Anne Adaylarına Merhaba,

Bebeğimin doğumu yaklaşırken benden önce doğum yapan tecrübeli annelerin önerisi ile LANSINOH göğüs ucu kremi aldım ve emzirmenin ilk ayında kullandım ve çok memnun kaldım. İkinci tüpe ise hiç kullanmadım ve rafta öylece bekledi durdu :)

Şimdi ise bu harika kremi bir anne adayına göndermee karar verdim. Piyasa değeri 30 TL olan bu kremi kullanılmış olduğu için anne adaylarına "ücretsiz" göndereceğim.



26-30 Mayıs tarihleri arasında İstanbul' da oturan,
kaç haftalık hamile olduğunu,
adını soyadını,
adresini ve telefonu aa@atasagunfilms.com adresime mail atan 23. anne adayınaLANSINOH göğüs ucu kremini hediye ediyorum.




Şanslı 23. anne adayının bilgileri kontrol edilip teyit alındıktan sonra adresine göndereceğim.



Ayrıca mail atarken sadece LANSINOH yazmanız yeterli olacaktır, yanıt olarak size kaçıncı sırada olduğunuz bilgisi gelecek.

Maillerinizi bekliyorum.


Sevgiler,

Aylin

1 yorum:

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsan durma, yaz. Haydi yorumla :)